sunnuntai 22. tammikuuta 2012

Ne pienet yksityiskohdat...

Nyt kun isot linjat on aikalailla aloiteltuna niin saahan vähän fiilistellä niitä pieniä, mutta ah niin merkityksellisiä yksityiskohtia. Kokeilenpas ekaa kertaa bloggausta ipadilla. Ostin moisen itselleni joululahjaksi ja me olemme kyllä nyt ihan erottamattomat. Täyttä hintaa en maksaisi näin hupi käytössä, mutta Sain ostettua sukulaiseltani arvonnan palkinnon sopuhintaan. Kivasti pelittää ja akun kesto on ihan huippua!

Istun parhaillani ystävälleni kynsimallina geelikurssilla ja teorioiden ohessa viihdytän itseäni kirjoittamalla. Lienee siis luontevaa aloittaa kynsiaiheella. Itselläni on ollut kynnet kolmeen otteeseen, ensin aikojen alussa geelit, sitten pitkään akryylit ja tauon jälkeen taas akryylit. Nyt kun ystäväni lähti geelikurssille niin vaihdoin taas geeleihin ja voi että! Geeli on kyllä ihan minun materiaali ja pysyy minun touhuissa paremmin. Hääkynsistä olen jo päättänyt, että ne eivät ole valkoisella ranskiksella timantein koristellut. Kynteni jatkavat teemaa värien osalta, haluan niistä kauniit, näyttävät väriläiskät. Eli kynteni ovat pinkit hopein somistein ja mallia stiletti. (kokeillaan osaanko liittää kuvaa...)

(Ja tässä kohtaa siirryin läppärille..)

Tässä on kynnet jota mulla ei voisi olla, etenkään hääpäivänäni:





Tässä taas on malliltaan sellaiset kynnet mistä pidän kovasti:





Tässä päästään blingbling tunnelmassa jo liki:





Kynsientekijänä kanssa puhuttiin, että kärki tehtäisiin fuksiahileellä ja rajaan laitattaisiin hopeaa hilettä häivyttäen. Lisäksi taidan haluta pari timskua muutamaan kynteen. Ah!

Kynsisen lisäki olen ehtinyt fiilistellä alusvaatteita!
Olen vuosia jo joutunut ostamaan rintaliivini tietystä liikkeestä poikkeuksellisen suuren kupin ja pienen ympärysmitan vuoksi. Värivaihtoehtoja on aina ollut vain musta, valkoinen ja joskus harvoin puuteri. Malleista minulle sopii 1-2 ja kokoisiani liivejä on yleensä 1-3 paria per liike eli alusvaatteita en pääse hamstraamaan vaikka haluaisinkin. Vaikka haaveilen jostain tosi spesiaalista kuten:





..niin ehkä olen kuitenkin niin varman päälle pelaaja etten kehtaa pukea fuksiaa alle ettei puvun alta vilku mitään :D

Hopean-harmaatkin voisi olla kivat..




...mutta taidan silti pitäytyä ihan vain perussetissä:





Oma settini koostuisi ehkä liiveistä, alushousuista ja stay up-sukista. Se olisi kotoisimman oloinen ratkaisu. :)

Näiden lisäksi olen vilkuillut koruja.
Tähän tyyliin toteutetut korut ovat kovasti minulle mieleen, mutta hääkoruiksi niiden soveltumisesta en ole ihan vakuuttunut. Riippunee puvustakin?
Koska korvissani on 10mm venytykset enkä halua reikien loistavan häissä niin korvakoruiksi valikoituvat jo melko varmasti nämä:



Ja kenkiä.
Koska olen harakka ja rakastan kaikkea kiiltävää niin voinette arvata, että nämä ovat käyneet mielessä:
Talvisesta ajankohdasta johtuen haluan kahdet kengät, saappaat ja korkokengät. Saappaat saisivat olla ehkä harmaat tai valkoiset..

Pieniä juttuja, suuria haaveita.. :)

2 kommenttia:

  1. Hihihi, ihanaa! Itsekin päädyin fuksianpinkkeihin kenkiin. Ihan vaan periaatteesta, että kerran sitä saa sellaista repäistä. Mekko on vastapainona glamourklassinen ihanuus pitsisine yksityiskohtineen ja blingeineen ,)

    VastaaPoista
  2. Etsin googlesta pinkkejä kenkiä timanteilla ja päädyin tänne! :) Tiedätkö mistä ihmeestä saisi tuollaiset kengät?? :D

    VastaaPoista