tiistai 17. tammikuuta 2012

Hääblogit

Minun on pakko jakaa nämä iki-ihanat blogit jotka olen kahlannut yönpimeinä tunteina läpi moneen kertaan:

Modern Bride
Tämä on minulle jo enemmän ideapankki kun blogi! Ihania linkkivinkkejä ja ideoita!

Pukuni
Tarinaa puvuista ja niiden toteutuksesta

I do, I do
Huolimatta siitä, että häät ovat jo olleet ja menneet niin ihana blogi täynnä ihania ajatuksia.

Silverlakelove
Asiaa häistä ja häiden vierestä. Tunnelmaltaan todella iloisen oloiset häät - tykkäsin!

Kosittiin. Tahdomme.
Minulle uusin tuttavuus jonka kahlaaminen on vielä kesken. :)

BLACK.bling.WHITE.
Kutkuttavan jännä blogi etenkin näin hääviikolla! :)


Tahdotko? Tahdon!


Vieläkö joku ihmettelee miksi en nuku öisin?

6 kommenttia:

  1. Hih, kiitos kauniista sanoista ^__^ Suosittelen myös kurkkaamaan Kristan Wedding Roulette blogin jota itse seuraan tiiviisti :)

    Jään seurailemaan teidän suunnitelmia!

    VastaaPoista
  2. Bongasin sut Kittyn blogilistasta ja o/ koukussa! :D Oon jopa testaillu samoja mekkoja kun sinä ja yhen kohalla arvoin toooooooooooosi pitkään. Mut ei, se ei sitten ollu se. Jään jännityksellä seuraamaan teidän matkaa. Ei. Eiks toi matkavertaus oo jo SOOOOU LÄÄÄST SIISÖN! Anteeks. Teidän suunnitelmia. Jep. :D

    VastaaPoista
  3. Tuossa paljon minunkin suosikkiblogeja. Joukkoon lisäisin vielä jotain vaaleanpunaista -hääblogin. :)

    VastaaPoista
  4. Tervetuloa myös tylliunelmoimaan! :D

    http://tylliunelmia.blogspot.com

    VastaaPoista